Protančete se ke štíhlé postavě

Protančete se ke štíhlé postavě

Přemýšlíte o tom, jak obohatit své sportovní aktivity, shodit nějaké to kilo, zpevnit svaly a ještě se pobavit? Ráda tančíte, ale nemáte s kým?
Zkuste víkendové pobyty naší cestovní kanceláře s výukou tanců  - cuba, jive, cha-cha a salsa, single lady dancing, vše v úpravě pro sólo ženy. Vyzkoušet můžete i břišní tance.

Proč si nezatančit?

V současné době je tanec jedním z nejoblíbenějších způsobů, jak trávit volný čas a shazovat nějaká ta kila. Při tancování tělo spotřebuje nadprůměrné množství energie. Za hodinu lze spálit od 1500 do 2770 kilojoulů, což je dáno tím, že se tepová frekvence zvýší na úroveň, při níž se ideálně spalují tuky.
Profesionální tanečníci dokonce tvrdí, že v době příprav na soutěž shodí až 5 kilogramů, aniž by změnili jídelníček.
Právě latinskoamerické druhy tance jsou ideální také pro zpevnění celého těla, především vašich stehen, zadečku a lýtek. A jestli ještě k tomu umíte hýbat boky, máte ráda vášnivou hudbu a chcete se výborně pobavit, neváhejte a vyražte s kamarádkami na sportovní víkend.

Taneční styly víkendových pobytů CK Lenka

CUBA
Název Cuba získalo cvičení na základě hudebního doprovodu, který je ke cvičení využit.
Jde o lehkou improvizaci, roztančené latinsko - americké rytmy, které Vám umožní důkladně se uvolnit a pořádně si zatancovat!

Cha - Cha
Je latinskoamerický tanec pocházející z Kuby. Rytmus se vyvinul z kubánského tance
Danzon. Vychází z mamby a je silně ovlivněna jazzovou hudbou. V druhé polovině padesátých let se rozšířila do Evropy. Cha - Cha se skládá ze tří rychlých kroků a dvou pomalejších na první a druhou dobu.

JIVE
Je rychlý a hravý, plný otoček i akrobatických prvků, tančí se na bříškách chodidel. Počátky tance jsou spjaty s černými otroky na jihu USA. Tančilo se na synkopovanou hudbu, která vešla v povědomí jako ragtime.
Vliv na zrod JIVU měly i další tance jako foxtrot, charleston a swing. Zpočátku byl JIVE spojován především s mladými lidmi jako jeden z projevů revolty.
V dnešní době se JIVE stále vyvíjí. Postupně se do něj přidávají nové prvky swingu, rock&rollu, boogie-woogie i z diska, a tak se stává repertoár pohybů a variací stále rozmanitější.

SALSA
Tanec Salsa je stejný jako omáčka salsa. Připravte se na adrenalin, pozitivní emoce a vzrušení. Vymysleli ji na Kubě, rozmohla se také v Portoriku, ale do dnešní podoby ji přivedli pouliční latinsko-američtí hudebníci v New Yorku. Salsa se netancuje ještě ani sto let a za tu dobu si získala větší popularitu, jako kterýkoli jiný tanec.
Na první pohled jednoduché přešlapování z nohy na nohu ve skutečnosti jednoduché není. Očekávat můžete sexy nohy a úžasné boky! Budete mít pěknější lýtka a stehna než kdybyste strávili hodiny na rotopedu.

SINGLE LADY DANCING
Od základních pohybů až po nádherné taneční kreace... Single Lady Dancing je kouzelnou
kombinací žhavých a temperamentních latinskoamerických tanců v úpravě pro sólo ženy, s
přidanými prvky i jiných tanečních technik jako je scénický a muzikálový tanec či baletní průprava.
Lekce Single Lady Dancing začínají uvolněním svalových skupin a lehkým posilováním. Dále je lekce směřována k nácviku tanečních kroků a jednotlivých figur, které se následně propojují do dílčích choreografií. Naučené taneční prvky jsou využitelné i pro párový tanec.

BŘIŠNÍ TANEC
Břišní tanec je orientálním tancem původem ze Středního východu. V současné době má mnoho příznivců a je velmi oblíbeným způsobem cvičení, odreagováním a rehabilitací. Principem břišních tanců je střídání několika základních figur, které se pak rozmanitě kombinují tak, aby byl tanec plynulý a působil ladným dojmem. Střídají se vlnivé pohyby s třesením těla. Pro začátečníky mohou být některé prvky obtížné, protože tělo je ztuhlé a nepoddajné. Základními prvky břišního tance jsou posuny hlavy, kroužky rukama, trupem, osmičky pánví, vlnění a jednoduché krokové variace. Břišní tanec je vhodný pro všechny věkové kategorie. Břišní tanec velmi příznivě působí na zdravotní problémy. Zlepšuje prokrvení celého těla a pohyblivost, celkově formuje postavu, posiluje svaly pánevního dna, zmírňuje menstruační bolesti, upravuje zažívání díky stimulaci vnitřních orgánů a pomáhá od ztuhlosti krčních svalů a tak i od bolesti. Je vhodný i pro těhotné.

Informace o tanečních víkendech najdete na stránkách
https://www.cklenka.cz/instruktor/detail/silna-sylva/
https://www.cklenka.cz/instruktor/detail/kustova-veronika/
https://www.cklenka.cz/sportovni-vikend/112230091/