VIP víkend na Kraví Hoře aneb představili jsme náš „moravský tým“

11. 04. 2012

30.3. - 1.4.2012,
Hotel Kraví Hora***, Bořetice,
9 lekcí cvičení, 7 instruktorů, raut, tombola a degustace vína se someliérem!

Stejně jako už 9. rokem v Čechách (reportáže z některých ročníků najdete zde: 2012, 2011) jsme se letos poprvé rozhodli klientkám představit během jediného víkendu i náš „moravský tým“.

Vyjeli jsme s kolegyní v pátek směr hotel Kraví Hora*** - vynikající a velmi oblíbený hotel mezi 280 vinnými sklepy. Cestu jsme si chtěli zpestřit návštěvou nově otevřené vily Tugendhat v Brně, ale pozdě… I když jsme si rezervaci chtěli udělat s velkým předstihem, stejně bez úspěchu. Prohlídky beznadějně vyprodané.Vyrážet v pátek z Prahy po dálnici D1 směr Brno je vždycky velká neznámá. Ale cesta proběhla v klidu, i bez porušování předpisů jsme za 2 hodinky byly na Kraví Hoře.

A je tu podvečer a zahájení víkendu.

Pobyt zahájila Eva Urbanová lekcí Dance AE. Eva je profesionálka s velikými zkušenostmi. Spolupracujeme s ní už řadu let a klientky se na její akce stále vrací. Byť je z Moravy, své příznivkyně našla i mezi pražskými klientkami. I proto jsme právě jí svěřili lekci Dance AE. I přesto, že jsou taneční formy aerobicu na ústupu (zajímavý článek Daniela Müllera najdete zde), Eva nás dokázala bez složitých krokových variací udržet na hodině snad všechny až do poslední minuty.

undefined undefined

Následovala lekce Port de Bras pod vedením Soni Hauserové. I když by si asi žádná z klientek nevybrala akci, kde by se cvičilo jen Port de Bras, jako zpestření na jakémkoliv pobytu mohu vřele doporučit! Soňa jinak vede zájezdy společně s dalším instruktorem Charlesem Burtonem a pro klientky, které se klientů zúčastní, pokaždé připraví nabitý víkend s širokou nabídkou cvičebních lekcí.

Je po cvičení a náš tým zaměstnanců CK Lenka a instruktorů se schází u večeře na „bojovou poradu“. Večeře je jako vždy v tomto hotelu výborná, takže ještě trochu moravského vína a jde se na kutě. Na sobotu budeme potřebovat sílu!

Sobota ráno a opět se scházíme na cvičení. Svou lekci Yogy má připravenou Radka Janáková. I když ani Yoga není vhodná pro úplně každého klienta, pro ranní protažení, mobilizaci těla i mysli je to skvělé cvičení!

Snídaně a jedeme dál!

Čeká nás lekce Salsy se Sylvou Silnou. Pokud si chcete vyzkoušet tanec (Sylva učí i Jive, Cha-chu, Sambu…), Sylvu vřele doporučuji. Učí jednoduše a už po jedné lekci zvládne jednoduchou taneční choreografii i takový „taneční dřevák“ jako jsem já.

A po tanci budeme trochu posilovat…. Čeká nás další lekce s vynikající pomůckou - velkým míčem neboli Body Ballem pod vedením další ze stálic našeho týmu Janety Peterkové. Velký míč má tu výhodu, že se s jeho pomocí dají sestavit jak lekce aerobní, tak posilovací, protahovací…

undefined undefined

…a je tu pauza na oběd… přejíst se nemůžeme (i když nabídka jídelního lístku je lákavá), před námi jsou ještě 4 lekce cvičení a tance. Přesto se většina z nás alespoň na něco malého v restauraci schází.

A zpátky do tělocvičny, je tu opět tanec se Sylvou, tentokrát Cha-Cha, zvládáme!

A další skvělá cvičební a rehabilitační pomůcka BOSU. Lekci vede Lenka Presová. V pátek dorazila se zdravotními problémy, ale dnes nikdo nic nepozná, jsme rádi, že jejímu tempu stačíme! Následky asi pocítíme následující den.

undefined undefined

A přichází nováček mezi našimi instruktory - Sandra Nová a lekce Pilates. Skvělá kompenzace po předchozích lekcích!

Sobotní maraton uzavírá Eva Urbanová lekcí Zumby. To už vydrží opravdu jen ty nejodolnější!

undefined

Trochu se zkrášlíme a přesouváme se do hotelového vinného sklepa, kde nás čeká večeře, tombola a degustace vína.

Je neděle ráno, scházíme se u snídaně a pomalu se začínáme loučit. Víkend je za námi, snad úspěšně… teď budeme jen přemýšlet, jestli podobnou akci zopakovat.

Zatím vás zveme na nově připravený víkend 2.11. - 4.11.2012 se Sylvou Silnou a Sandrou Novou - 6 lekcí cvičení - Salsa, Samba, Pilates, Body Balance + degustace vína!